معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

چه کسانی می‌خواهند نماز جمعه «ضد فساد» نباشد + صوت

خبرنامه دانشجویان ایران: «نماز جمعه»؛ دستور مهمی که در اسلام تاکید بسیاری برآن شده است و می توان آن را وجه سیاسی، فرائض عبادی دانست؛ از این جهت پیشوند نماز «عبادی- سیاسی» جمعه نام مناسبی برای آن باشد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این فریضه عبادی- سیاسی پس از انقلاب اسلامی رنگ و بوی جدی به خود گرفت؛ اما اکنون نمازجمعه هایی که پرشور برگزار می شد، رفته رفته از تب و تاب افتاد!

البته در مقاطع حساس نمازهای جمعه نقش خود را بخوبی ایفا کرده اند با این حال به نظر می رسد آنطور که باید از این فرصت استفاده نمی شود.

اتفاق جدیدی که در نمازهای جمعه تهران افتاده است، حضور حسن رحیم پور ازغدی است که با طرح مباحثی شور خاصی به مباحث پیش از خطبه ها بخشیده است با این حال پس از چند هفته به نظر می رسد جریانی خاص تاب همین حضور چندهفته ای را نیاورده و فشارها برای حذف وی از تریبون نماز جمعه آغاز شده است.

روز گذشته رحیم پور ازغدی که لحن انتقادی نسبت به تریبون های نمازجمعه گرفته بود، گفت: ممکن است بنده دیگر در نماز جمعه سخنرانی نکنم اما اگر به شما گفتند نماز جمعه‌ای را برگزار کنید که درباره فتنه و فساد اقتصادی و شیعه انگلیسی در آن حرفی زده نشود بدانید که آن نماز جمعه دیگر نماز جمعه نیست.
دانلود صوت اظهارات رحیم پور در نماز جمعه 26دی ماه

وی از بی آنکه از جریانی نام ببرد گفت: روی ستاد نماز جمعه فشار  بسیار زیادی است که روایات اقتصاد بازار و امثال آن خوانده نشود.

رحیم پور مدتی است که روایات اقتصاد اسلامی را در سخنان پیش از خطبه ها مرور می کند، روایاتی که برای بسیاری از جوانان جاذبه دارد حالا اما به مذاق برخی خوش نیامده است.

وی دیروز گفت: همین آیات و روایاتی که می‌گویند نخوانید، کمونیست لامذهب را هم به زانو در می‌آورد.

پررنگ شدن وجه سیاسی نمازهای جمعه، مدتی است که مورد مطالبه دانشجویان هم قرار گرفته است.



دانلود صوت اظهارات رحیم پور در نماز جمعه 26دی ماه

وی از بی آنکه از جریانی نام ببرد گفت: روی ستاد نماز جمعه فشار بسیار زیادی است که روایات اقتصاد بازار و امثال آن خوانده نشود.

رحیم پور مدتی است که روایات اقتصاد اسلامی را در سخنان پیش از خطبه ها مرور می کند، روایاتی که برای بسیاری از جوانان جاذبه دارد حالا اما به مذاق برخی خوش نیامده است.

وی دیروز گفت: همین آیات و روایاتی که می‌گویند نخوانید، کمونیست لامذهب را هم به زانو در می‌آورد.

پررنگ شدن وجه سیاسی نمازهای جمعه، مدتی است که مورد مطالبه دانشجویان هم قرار گرفته است.

ماه رمضان گذشته و در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، دبیر دفتر تحکیم وحدت در سخنان خود گفت: نمار جمعه هایی که ظرفیتی وصف ناشدنی برای انقلاب اسلامی بود اما متاسفانه اینک خبری از آن نمازها نیست. ائمه جمعه سالخورده و بعضا با رویکرد های جناحی مانع بروز ظرفیت های بالا و جذب جوانان به نماز وحدت آفرین جمعه اند.و دیگر تعداد جوانانی که در نماز جمعه شرکت می کنند با ابتدای انقلاب قابل قیاس نیست.(اینجــــا)

چندی پیش نیز اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای خطاب به ائمه جمعه سراسر کشور گفت: کمترین انتظار دانشجویان از همه ائمه جماعات در شهرها و روستاهای کوچک تا کلانشهرها این است که از تریبون های ارزشمند نماز جمعه برای مبارزه با فساد استفاده کنند تا این نهضت به یک مطالبه عمومی تبدیل شود. بیان فساد محیط های پیرامونی و برخورد با مفاسد خرد قبل از گسترش آن، اتفاقی ارزشمند خواهد بود که بی شک یکی از رسالتهای ایشان است.(اینجــــا)

با طرح این مطالبات و سخنان حسن رحیم پور به نظر می رسد جریان قدرت و ثروت که دنبال خنثی سازی نمازهای جمعه است، تلاش خود را برای حذف نمازهای جمعه عبادی سیاسی و تقلیل آن به نمازهای جمعه عبادی صرف با رویکرد تقویمی و بی تفاوت از مسائل اصلی آغاز کرده است.

به بیان روز گذشته حسن رحیم پور ازغدی، شان نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر از مسئولان و اصحاب ثروت و قدرت و کسانی که به نام دین با مردم سخن می‌گویند، است.

دبیر جنبش عدالتخواه در گفت‌وگو با «خبرنامه دانشجویان ایران» با بیان اینکه پس از سخنان دیروز، خط قرمز نگفتن بعضی حرفها در نماز جمعه شکست، می گوید: انصافا وضع نمازهای جمعه آنطور که باید نیست و خیلی بهتر از این می تواند باشد، با توجه به فرصت عظیم نمازهای جمعه این تریبون می تواند هم به لحاظ سیاسی، هم فرهنگی و هم اجتماعی اثر گذار باشد.

شهبازی زاده به تمایل احزاب و جریان های سیاسی برای دوقطبی سازی جامعه اشاره کرد و گفت که ائمه جمعه می توانند مانع این اقدام شوند.

وی گفت: معتقدم در جامعه ما تنها دو قطب است که باید برجسته شود و سایر قطب سازی ها غیراصیل و قلابی است که کارکرد انتخاباتی دارد؛ آن دو قطب اصیل همان جبهه مستضعفین در مقابل مستکبرین است که می تواند به خروش 99 درصد علیه یک درصد باشد.

وی با بیان اینکه قطب یک درصدی است که نمی خواهد سخنان ضدفساد از تریبون های نمازجمعه پخش شود و همین جریان است که برای حذف امثال رحیم پورها فشار می آورد، اظهار داشت: نمازهای جمعه می تواند جامعه 99درصدی را در برابر آن یک درصد قدرت و ثروت متحد سازد از این جهت با پرهیز از بیان رویدادهای تقویمی در نماز جمعه باید به مسائل مهم و اصلی پرداخت؛ اگر هم می خواهیم به مسائل تقویمی مثل هفته وحدت بپردازیم باید مثلا توضیح بدهیم که وحدت در جامعه امروز چه کارکرد اقتصادی و فرهنگی دارد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه تریبون نمازجمعه محل تکرار جملات رهبری نیست، گفت: اگر هم بخواهیم سخنان مقام معظم رهبری را تبیین کنیم باید ما به ازای جغرافیایی و سیاسی آن را بیان کنیم.

وی گفت: باید نشان دهیم که نمازجمعه، میتینگ سیاسی قبائل خاص سیاسی نیست و ما با همین نماز جمعه می توانیم ثابت کنیم هنوز هم انقلاب اسلامی 98 درصد رای دارد و حامی تامین منافع مردم و اصل انقلاب است.

دبیر جنبش عدالتخواه تاکید کرد: فریضه نمازجمعه می تواند میان توده های مردم و حاکمیت پیوند قوی ایجاد کند و باید امثال آقای رحیم پور در نمازهای جمعه حاضر شوند تا فشار باند قدرت- ثروت و روحانیت مرتجعی که حتی امام خمینی(ره) هم از آنان انتقاد کرده است، آقای رحیم پور را حذف نکند.




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

کمتر کسی است که در ایران به تماشای تلویزیون نشسته باشد و معلم قرآنی که سالهاست با تخته و گچ مهمان خانه های مردم می شود را نشناسد.

خودش تعریف می کرد: «یک نفر در حرم امام رضا علیه السلام از من پرسید چند سال است که طلبه هستی؟ گفتم بیست سال! گفت امام علی علیه السلام هر وقت اصحاب خودش را می دید، خوشحال می شد شما که بیست سال است روحانی هستی، یک مرتبه شده کهحضرت مهدی (ع) به تو نگاه کند و لذت ببرد؟ گفتم نمی دانم»
استاد محسن قرائتی ریاست هیئت امناء بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) را بر عهده دارد؛ جایی که به پرسش، آموزش و پژوهش درباره امام عصر علیه السلام می پردازد و هدف آن ترویج و معرفی فرهنگ مهدویت و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با شخصیت امام مهدی علیه السلام است.
درس و نکته های استاد درباره امام موعود مثل همیشه خواندنی است که در ادامه گزیده آن از نظرتان می گذرد…
***هرکسی انتظاری دارد؛ انتظار جایزه، مدال، درجه، ازدواج، تمام شدن قسط! بالاخره هرکسی در زندگی انتظار و امیدی دارد و زندگی هم به همین امیدهاست. اگر چراغ امید خاموش بشود، دیگر کسی دنبال کاری نمی رود. منتها ببینیم چه انتظاری ارزش دارد؟ اگر خواستید ببینید فردی چقدر ارزش دارد ببینید آرزویش چیست؟
چه کنیم امام زمان را ببینیم ؟



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:چه کنیم امام زمان را ببینیم ؟,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

نیمه شعبان؛ شبی به فضیلت لیلة القدر

حضرت ولی عصر(عج) و آخرین حجّت الهی در سحرگاه نیمه شعبان سال ۲۵۵ (ه. ق) چشم به جهان گشودند و احتمال اینکه این شب مبارک شب قدر باشد، وجود دارد؛ چنانکه امام صادق(ع) در ابن باره فرمود: همان‌طور که خداوند به پیامبر(ص) شب قدر مرحمت فرمود، به ما اهل بیت نیز نیمه شعبان را عطا کرد.

شب نیمه شعبان، شب بسیار مبارکى است. پیامبر گرامی اسلام (ص) در حدیثی فرمود: در نیمه شعبان اجل‌ها نوشته و ارزاق قسمت می شود و خدای عزّ وجلّ در این شب بیش از موهای بزهای قبیله بنی‌کلب، بندگانش را می‌آمرزد و فرشتگان را به آسمان دنیا و از آنجا به زمین نازل می‌کند و در این نزول ابتدا در مکه فرود می‌آیند.


از امام جعفر صادق (ع) روایت است که از امام محمدباقر(ع) در مورد فضیلت شب نیمه شعبان سؤال شد؛ امام فرمود آن شب بعد از لیلة القدر افضل شب‌ها است. در آن شب خداوند به بندگان، فضل خود را عطا مى‌فرماید و ایشان را به مَنّ و کَرَم خویش مى‌آمرزد. پس سعى و کوشش کنید در تقرّب جستن به سوى خداى تعالى در آن شب، که آن شبى است که خدا قسم یاد فرموده به ذات مقدس خود که سائلى را از درگاه خود تا زمانی که مطلب گناهی را درخواست نکند؛ دست خالى برنگرداند.

امام صادق(ع) نیز درباره رابطه شب قدر و نیمه شعبان فرمود: «همان‌طور که خداوند به پیامبر(ص) شب قدر مرحمت فرمود، به ما اهل بیت نیز نیمه شعبان را عطا کرد».

 اعمال شب نیمه شعبان



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی


اس ام اس مخصوص خداوند

خدایا من حواسم به همه هست به جز تو

پس تو هم حق داری، حواست به همه باشه به جز من . . .

.

.

.

از تصادف جان سالم بدر برده بود

و می گفت زندگی خود را مدیون ماشین مدل بالایش است

و خدا همچنان لبخند می زد . . .

.

.

.

اس ام اس در مورد خداوند

الهی در شب قبرم بسوزان / ولی محتاج نامردان مگردان

اعطا کن دست بخشش همتت را / خجل از روی محتاجان مگردان . . .

.

.

.

یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش / ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش

هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت / ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش . . .

.

.

.

دوبیتی خداوند

خدایا

راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست

همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را . . .

.

.

.

پیامک با موضوع خداوند

خدا یا گر نبخشی آنچه خواهم/گر ببخشی درد وبلا تو با هم

به نام حکمت آنرا می پذیرم/که عشق غیر تو باشد گناهم . . .

.

.

.

نا کرده گناه در جهان کیست ؟ بگو

آن کَس که گنه نکرده چون زیست؟بگو

من بد کنم وتو بد مکافات دهی

پس فرق میان من و تو چیست؟ بگو . . .

.

.

.

آفرین ها بر تو بادا ای خدا / ناگهان کردی مرا از غم جدا

گر سر هر موی من گردد زبان / شکر های تو نیاید در بیان

تو در جان منی من غم ندارم / تو ایمان منی من کم ندارم . . .

.

.

.

می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری

فکرشو بکن...

اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .

.

.

.

آرامش چیست ؟

نگاه به گذشته و شکر خدا

نگاه به اینده و اعتماد به خدا

نگاه به اطراف و جستجوی خدا

نگاه به درون و دیدن خدا

لحظه هایت سر شار از بوی خدا . . .

.

.

.

آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند . . .

.

.

.

خداوندا، مگذار آنچه را که حق می دانم

به خاطر آنچه که بد می دانند، کتمان کنم . . .

.

.

.

در مقابل تقدیر خداوند مثل کودکی یک ساله باش

وقتی او را به هوا می اندازی، می خندد

چون ایمان دارد که تو او را خواهی گرفت . . .

.

.

.

خدا همه چیز را در یک روز خلق نکرده،

ولی امان از این آدمیزاد که می خواد همه چیز رو یک روزه

بدست بیاره و داشته باشه . . .

.

.

.

خداوندا

مرا واسطه عشق خود میان آدمیان کن

تا آنجا که نفرت است عشق را ارزانی کنم

آنجا که تقصیر وگناه است ببخشایم

آنجا که تفرقه وجدایی است پیوند بزنم

.

.

.

به نام بی نام او بیا تا شروع کنیم / در امتداد شب نشینیم و طلوع کنیم

مهم نیست چگونه، چطور و چند / به یک تلنگر ساده بیا تا رجوع کنیم

ببین که خاک چگونه به سجده افتاده / چرا غرور و تفاخر بیا تا رکوع کنیم . . .

.

.

.

خداوندا

گرفتار آن دردم که تو درمان آنی بنده آن ثنایم که تو سزای آنی . . .

.

.

.

ملت عشق از همه ی دین ها جداست /عاشقان را ملت و مذهب خداست . . .

.

.

.

من جامه عاشقی به تن خواهم کرد

در وادی عشق ترک من خواهم کرد

یا وصل تو را به کام دل خواهم دید

یا جامه عاشقی کفن خواهم کرد . . .

.

.

.

خداوندا تو را می خواهم ای از خاکیان برتر

تو را می گریم ای در کهکشان جاری

سکوت بغضهایم را جوابی ده

غریبی های اشکم را پناهی باش . . .

.

.

.

بر رهگذرم هزار جا دام نهی

گویی بگیرمت اگر گام نهی

یک ذره ز حکم تو جهان خالی نیست!

حکمم تو کنی و عاصیم نام نهی؟

.

.

.

به صدای ناز باران تو بخوانیم دوباره / تو به انتهای حیرت برسانیم دوباره

ز سر جهالت خود ز در تو خود براندم / تو کریم تر از انی که برانیم دوباره . . .




تاریخ: سه شنبه 6 دی 1390برچسب:اس ام اس مخصوص خداوند,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
اس ام اس تاسوعای حسینی
 
نام معشوق مبر نزد من از عشق مگو عشق دیریست كه در پیچ و خم عباس است
هر چه داریم همه از كرَم عباس است خلقت جنت حق لطف كرم عباس است
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
در کلاس عاشقی عباس غوغا می کند در دل هر عاشقی عباس مأوا می کند
هر کسی خواهد رود در مکتب عشق حسین ثبت نامش را فقط عباس امضاء می کند
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
عباس لوای هفت افراشته است وین راز به خون خویش بنگاشته است
او پرچم انقلاب عاشورا را با دست بریده اش بپا داشته است
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
جانم فدای نام زیبایت، ابوالفضل قربان زخم چشم بینایت، ابولفضل
گر من به چای القمه بودم، زِ حسرت هر آن بخشکیدم برآن روزت ابولفضل
تاسوعا روز قمر بنی هاشم تسلیت باد
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
نام علمدار سپه آید به گوشم انگار من عمری به او حلقه به گوشم
جانم بلرزد هر می گوید «ابوالفضل» سرّی ست خود بنهاده در اعماق گوشم
ایام سوگواری تسلیت باد
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
یا ابوالفضل :
آموخته ایم از تو وفاداری را خون تو نوشت معنی یاری را
ای کاش که آب کربلا می آموخت آن روز زچشمت آبرو داری را ...
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
به یکتایی قسم یکتا است عباس امیر کشور دلها است عباس
اگر چه زاده ام البنین است و لیکن مادرش زهرا است عباس
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
یادم زوفای اشجع الناس اید وز چشم ترم سوده ی الماس اید
اید به جهان اگر اگر حسین دگری هیهات برادری چو عباس اید
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
ای قدوقامت تو معنی قدقامت من ایکه الهام عبادت زوجودت گیرم
کربلا کعبه عشق است منم دراحرام شددراین قبله عشاق دوتاتقسیرم
دست من خوردبه ابی که نصیب تو نشد چشم من دیددراین اب روان تصویرم
باید این دیده ودستها بدهم قربانی تاکه تکمیل شود حج من وتقدیرم
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
با خدا عباس وقتی دست داد . . . هر دو دست خویش را از دست داد
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
آهای عطر گل یاس آهای خدای احساس - تموم زندگیم فدای یک نگاه عباس
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دلم مست و لبم مست و سرم مست بخون ای دل که صبرم رفته از دست
بخون ای دل محرم اومد از راه بخون اجر تو با عباس بی دست
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دریا تمام سوز لبش را به آب داد صحرا به تشنگان قدح آفتاب داد
مردی سوار اسب بهب دیا سلام کرد باران نیزه بود که او ار جواب داد
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
همچو باران که شبی شعله به دریا زده است لشکر دشمن از اندام .... جا زده است
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دامن علقمه و باغ گل یاس یکی است قمر هاشمیان بین همه ناس یکی است
سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب نام زیبای اباصالح و عباس یکی است
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
عباس یعنی ذکر طوفانی مهدی عباس آوای غزل خوانی مهدی
درک محرم کرده ای دانی چه گویم عباس یعنی اوج مهمانی مهدی
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
كربلا لبریز عطر یاس شد . نوبت جانبازی عباس شد
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دانی از چه رو گاه گاه آید زلزله چون زمین هم میكند با نام زینب هلهله
دانی از چه رو گاه گاه توفان میشود صحنه جنگیدن عباس اكران میشود
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ایمان ووفا سایه ی بالای تو بود ایثار علی (ع)نقش به سیمای تو بود
گر لب نزدی به اب دریا عباس(ع) دریای ادب میان لبهای تو بود



تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:اس ام اس تاسوعای حسینی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

چگونه موفق شویم؟

How to succeed

 

PLAN while others are playing
(برنامه ریزی کن وقتی که دیگران مشغول بازی کردنند)

STUDY while others are sleeping
(مطالعه کن وقتی که دیگران در خوابند)

DECIDE while others are delaying
(تصمیم بگیر وقتی که دیگران مرددند)

PREPARE while others are daydreaming
(خود را آماده کن وقتی که دیگران درخیال پردازیند)

BEGIN while others are procrastinating
(شروع کن وقتی که دیگران در حال تعللند)

WORK while others are wishing
(کار کن وقتی که دیگران در حال دعا کردنند)

SAVE while others are wasting
(صرفه جویی کن وقتی که دیگران در حال تلف کردنند)

LISTEN while others are talking
(گوش کن وقتی که دیگران در حال صحبت کردنند)

SMILE while others are frowning
(لبخند بزن وقتی که دیگران خشمگینند)

PERSIST while others are quitting
(پافشاری کن وقتی که دیگران در حال رها کردنند)
 

 




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:چگونه موفق شویم؟ How to succeed,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

آسان بودن نماز برای خاشعان


برای پیشرفت و پیروزی بر مشکلات دو پایه اساسی لازم است، که یکی در درون وجود می‌بایست باشد و آن ورزیدگی خاصّ انسان است،‌و دیگری تکیه‌گاه نیرومندی که هر آن از آن مدد گرفته شود و خیلی روشن است که هنگام بروز سختی‌ها انسان احتیاج به نیروی بیشتری دارد و باید با اتکاء به نیروی بزرگتر و مبدء لایزالی خود را تقویت کند تا به کمک او قادر به حل مشکلات باشد.

"و استعینوا بالصّبر و الصّلوة و انّها لکبیرة الاّ علی الخاشعین : در زندگی از صبر و نماز کمک گیرید هر چند نماز کار مشکلی است مگر برای فروتن‌ها." «بقره ،45»

استعانت از دو نیرو صبر و نماز



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:آسان بودن نماز برای خاشعان,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

اجابت سریع دعای گناهکاران!

آیا با وجود انجام گناه می توان به اجابت دعا امید داشت؟
جابت سریع دعای گناهکاران


انسان ها از نظر اجابت دعا چند دسته اند:


1- کسانی که اهل گناه اند ممکن است همه ی دعاها و یا برخی از آن ها به اجابت برسد! زیرا در روایات آمده است که گاهی خداوند چون دوست ندارد صدای بنده ای را بشنود همین که او چیزی درخواست کرد خواسته اش را برآورده می کند تا دوباره او را صدا نزند و در خانه اش نرود و بر عکس گاهی اجابت دعا و خواست بنده ای را به تأخیر می اندازد چون او را دوست دارد و مایل است او مکرر به در خانه اش بیاید و او را صدا بزند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:اجابت سریع دعای گناهکاران!,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

نگاه‌های عجیب جبرئیل به خدایی که دعای بت‌پرست را اجابت می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، نزد هر کس رفتیم، دیدیم او چیزى نیست. ما تو را داشته باشیم، در دنیا و آخرت همه چیز داریم.

به پروردگار بگوییم: تو خود را «أکرم الاکرمین» معرفى کرده‌‏اى، در این هزار اسم در دعاى جوشن کبیر، نهصد و نود اسم فقط شعاع رحمت تو را معرفى کرده است و اسامى داراى شعاع غضب تو انگشت شمار است. یعنى مى‏‌خواهى به ما بگویى: به این راحتى من از دست شما عصبانى نمى‏‌شوم، هر چه گناه بکنید، باز با شما هستم، آب و نان و مایحتاج شما را مى‌‏دهم و شما را حفظ مى‏‌کنم. باز شما را کمک مى‏‌کنم. اگر مریض شوید، شفا مى‌‏دهم. مرا بخوانید، جواب مى‌دهم. این معناى اسامى خدا در دعاى جوشن کبیر است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

برای خودمان و دیگران دعا کنیم...

 




تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:برای خودمان و دیگران دعا کنیم,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

پیشگوئیهای نوسترآداموس و انقلاب «جهانی امام مهدی (عج)»
مقدمه

هنگامی که پل ترنر Paul Turner تهیه کننده معروف استرالیایی در طی برنامه ای ماهواره ای تحت عنوان: نوستر آداموس: مردی که فردا را پیش بینی می کند . خطر روزافزون ایران وانقلاب اسلامی ایران برای غرب و تمدن غربی مطرح کرد و در طی این برنامه تمام آنچه را که نوسترآداموس در بیش از 390 سال پیش از آن تاریخ «آگوست 1989م » پیشگوئی کرده بود منتسب به ایران کرد; هیچ سیاستمداری حرف وی را چندان جدی نگرفت; چرا که موقعیت ایران در سال 1989، نه تنها به هیچ وجه مناسب نبود; بلکه به واسطه جنگ تحمیلی و عواقب ناشی از آن و تحریمهای شدید اقتصادی بسیار شکننده و حساس بود . لیکن پس از به واقعیت پیوستن واقعه یازدهم سپتامبر در آمریکا که اتفاقا در فیلم به صراحت به آن اشاره می شود (وقوع دو انفجار مهیب و عظیم در (New City همگان شگفت زده و نگران شدند; به نحوی که رئیس جمهور نه چندان باهوش آمریکا، پس از وقوع این حادثه به تبعیت از نوسترآداموس، ایران را هم یکی از «محورهای شرارت » در جهان معرفی کرد و از این طریق بر وحشت و ترس عمیق هیات حاکمه آمریکا از ایران (پرشیا) صحه گذاشت .

http://www.hawzah.net/



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

دنيا مانند آب درياست

دنيا مانند آب درياست كه هر چه شخص تشنه از آن بيشتر آشامد ، تشنگيش بيشتر شود تا او را بكشد . حضرت امام جعفر صادق (ع)




تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1384برچسب:دنيا مانند آب درياست ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

صنایع دستی استان مرکزی اراک سید مهدی مشهدی 

استفاده:در دکوراسیون، تالارها، هتلها،منزل،دکوراسیون خانه ،دکوراسیون داخلی

09183679023

جهت سفارس  کلیک کنید 

 

 

جمله روز : امام سجاد (ع) می فرمایند : گفتار نيک دارايي را زياد مي کند و روزي را افزايش مي دهد و أجل را به تأخير مي اندازد و انسان را نزد اهل و خانواده محبوب مي گرداند و (شخص را) به بهشت مي برد.

 

/upload/h/hlgole/image/4156998.jpg

حضرت امام حسن (ع)

هر كس را كه خداوند توفيق دعا كردن بدهد ، باب اجابت را برايش باز ميكند و هركس را كه توفيق طاعت و عبادت دهد ، باب قبول را برايش باز ميكند و هر كس راكه توفيق شكر گزاري دهد ، باب افزايش نعمتها را برايش باز ميكند. حضرت امام حسن (ع)




تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1395برچسب:1صنایع دستی استان مرکزی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

امام سجاد علیه ‏السلام می فرمایند:

وَ الذُّنُوبُ الّتى تُنزِلُ النِّقَمَ عِصیانُ العارِفِ بِالبَغىِ وَ التَطاوُلُ عَلَى النّاسِ وَ الاِستِهزاءُ بِهِم وَ السُّخريَّةُ مِنهُم

گناهانى که باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم کردن شخص از روى آگاهى، تجاوز به حقوق مردم، و دست انداختن و مسخره کردن آنان.

معانى الاخبار ، ص 270
 




تاریخ: چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:حدیث گلچین روز ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

در سوگ اربعین

 

صدای پای اشتران از دل كویر می‎آید. كاروانی خسته و غم‎دیده و محزون هر كسی سر به کنج كجاوه گذاشته و آرام آرام می‎گرید، باد با رقص جنون‎آمیز خود شن‎های صحرا را پا به پای خود به وجد آورده و به آسمان می‎برد.
صدای زوزه باد هر از گاهی مصیبت‎دیدگان را از دل دریای غم بیرون می‎آورد.
آری، كاروان اُسراء اینك به سمت مدینه باز می‎گشت، مدینة النّبی كه اینك محزون و داغدار پسر پیامبر بود.
هنگامی كه كاروان به دوراهی عراق و مدینه رسید، ناگهان نسیمی از جانب كربلا دختر امام حسین (علیه السلام) را متوجّه خود كرد.
آه چه لحظه‎ای بود، صدای شیون او بلند شد و همه را متوجّه خود نمود همگی مست نسیم كوی حسین (علیه السلام) گشتند.
با هم به ساربان گفتند كه ما را از دشت كربلا و مزار یار عبور ده.
قافله مسیر خود را تغییر داد. زمان فراق دیگر به سر آمده بود و عاشقان به كوی معشوق نزدیك می‎شدند.
هر چه این فاصله كمتر می‎شد بر شور و افغان كاروان افزوده می‎گشت.
هنگامی كه آن پروانگان به مدفن خورشید رسیدند از روی ناقه‎ها همچون برگ خزان خود را به زیر افكندند.
هر كس قبر عزیزی را در آغوش گرفت صدای فغان و ناله در تمام صحرا مستولی گشت. جابر بن عبدالله انصاری نیز كه در اربعین به كربلا رسیده بود، با داغدیدگان هم ناله شد.
یكی می‎گوید: همین جا بود كه عزیز خود را از دست دادیم.
یكی دیگر می‎گوید: همین جا بود كه خیمه‎های ما را آتش زدند و اموالمان را غارت كردند.
آه همین جا بود كه شمر با شمشیر سر از بدن حسینم جدا ساخت.
وای عمویم، این جا بودكه او را به شهادت رساندند.
وای پسرم علی اصغر. صدای جانسوز رباب شور دیگری به این مرثیه‎خوانی می‎داد. او سخت می‎گریست، خدا این جا بودكه با تیر سه شعبه گلوی كوچك اصغرم را هدف گرفتند.
آری هر كسی به نحوی از دل غم دیده‎اش عقده‎گشائی می‎كرد.
در این اثنا بی‎بی زینب كبری (سلام الله علیها) خود را تمام قد بر روی قبر برادر انداخت و با اشك و آه و صدای محزون گفت:
ای وای برادرم حسین جان، ای وای محبوب دل پیامبر خدا، ای فرزند مكه و مِنا. ای پسر فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ای فرزند علی مرتضی (علیه السلام).
ای برادر، شرمنده‎ات گشتم که نازدانه‎ات رقیه را در خرابه شام جا گذاشتم .
ای برادر، اگر اینجا نامحرم نبود، جای تازیانه و سنگ‎ها را به تو نشان می‎دادم.
ای برادر ما را خارجی خواندند و از بالای بام‎ها بر ما سنگ زدند و بر رویمان خاك و خاكستر پاشیدند.
ای عزیز مادرم ای میوه قلبم و ...
ناگهان زینب بی هوش شد و به زمین افتاد.

 




تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:در سوگ اربعین,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

امام زمان (عج) در قرآن

در تفسیر آیه ی «من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا... ؛ هر کس مظلومانه کشته شود ما برای ولی او تسلطی بر ظالم قرار می دهیم»(1)

از امام صادق علیه السلام روایت شده است که: مراد از مظلوم در این آیه، حضرت امام حسین (ع) است که مظلوم کشته شد و منظور از «جعلنا لولیه سلطانا» امام مهدی (عج) است.(2)

1ـ سوره ی اسراء، آیه ی 33
2- البرهان فی تفسیر القرآن، ج4، ص559

 




تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:امام زمان (عج) در قرآن,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

♥ اخلاق مواجهه با مخالف در کلام شیخ حسین انصاریان ♥

خداوند از پیامبر خود درباره مخالفین می خواهد تا اجازه دهد آنان سخنانشان را مطرح کنند/ اگر مخالف نتوانست ادعاهای خود را ثابت کند و کاری هم به کار مردم هم نداشت نباید به او متعرض شد بلکه باید اورا تامین کرد.
 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

2431- نه تومیمانی، نه من، ونه اندوه،ونه... هیچ یک از مردم این آبادی. به حباب نگران لب این رودقسم، وبه کوتاهی آن لحظۂ شادی که گذشت، غصه هم خواهد رفت، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهدماند...(

2432- نشنو از نی. نی حصیری بیش نیست. بشنو از دل. دل حریم کبریاست. نی چو سوزد خاک و خاکستر شود. دل چو سوزد عالمی ویران شود.


2433- ميگن اونايي که رفيق خوشگل دارن ميرن بهشت،حال ميکني مفتي ميري بهشت.


2434- ميدونى فرق عزيزودلتنگ چيه؟عزيزكسیکه پيام ميخونه دلتنگ كسيكه پيام ميده


2435- ميدونى بهترين دوست كيه اوني كه اولين قطره اشكتو ميبينه دوميش رو پاك ميكنه و سوميش رو تبديل به خنده ميكنه(


2436- موقع نماز كه مىشد،فرشته چپ و راستش مىموندند كه چه كنند؛«اياك نعبد» را جزءحرفهاى خوب و ثوابها بنويسند يا جزء دروغهايش


2437- من يه sms كوچكم از گوشى صاحبم فرار كردم اومدم بگم اون تو رو خيلى دوست داره. الان بايد برگردم به اون چى بگم؟؟


2438- من هنوزم خواب ميبينم که دوره دوره وفاست-که اعتبار عشق به قدره ارزش آدماست من هنوزم خواب ميبينم که اين بازم قنيمته من هنوزم خواب ميبينم


2439- من از اشكي كه ميريزد ز چشم يار میترسم*از آن روزيكه اربابم شود بيمار میترسم*رها كن صحبت يعقوب و دورى وغم فرزند*من ازگرداندن يوسف سر بازار میترسم* همه گوينداين جمعه بيا! اما،درنگى كن*ازاين كه باز عاشورا شود تكرار میترسم*تمام عمرخود را نوكر اين خاندان خواندم *ازآن روزي كه منصب ميشود انكار میترسم. تعجيل درفرج آقا امام زمان (عج) ١٤صلوات


2440- مرگ از زندگى پرسيد.چرا من تلخم ولى تو شيرينى؟زندگى در جواب گفت:چون من دروغم ولي تو حقيقتى...(


2441- محبت شما چشمه ایست از جنس نور،ارادت من سلامی است از راه دور (


2442- مثل پرنده ای باش که برروی شاخه ای سست آوازمی خواند،شاخه می لرزد اماپرنده میخواند چون ایمان دارد که پرواز را می داند.


2443- ما وقت بي وقت دم وقت اول وقت وسط وقت خلاصه همه وقت به يادتيم


2444- ما جرعه نوش قطره آبی زکوثریم از امت رسول و محبان حیدریم مدح و ثنای آل محمد شعار ماست ما ریزه خوره دخت موسی بن جعفریم(


2445- ليوان ز لبت بوسه گرفت من ز ليوان/ديدي ز لبت بوسه گرفتم به چه عنوان


2446- گوينددنيا خواهي يادوست ؟گويم اي بيخبران:دوست من دنياي من است

2447- گويند باغبان عمري طولاني دارد چون با گل سروكار دارد ،ولي من عمر طولاني تر از باغبان دارم چون دوستى بهتر از گل دارم. (
2448- گه گاهي به يادت غزلي مي خوانم تا نگويي كه دلم غافل از آن عهد و وفاست.

2449- گرفتاری ها و ناراحتی های موقتی را بپذیر تا به آسایش برسی

2450- گرچه رندیم و خرابیم و نظر باز ولی *دامن کس نشود آلوده زناپاکی ما*باهمه رندیو بدنامی و ناپاکی ما*شبنم صبح خجل میشود ازپاکی ما

 




تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:اس ام اس,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 




تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی